Trwa ładowanie...
Notowania
CIGAMES: strona spółki
27.09.2024, 10:32

CIG Aktualizacja strategii CI Games S.E. na lata 2025 – 2028

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) w nawiązaniu do raportu bieżącego numer 33/2022 z dnia 24 października 2022 roku informuje, że w dniu 27 września 2024 roku przyjął aktualizację strategii rozwoju Spółki na lata 2025 – 2028.
Szczegółowe założenia przyjętej przez Zarząd aktualizacji strategii rozwoju Spółki na lata 2025 – 2028 są następujące. Po wzmocnieniu i usprawnieniu naszej działalności w pierwszej połowie 2024, Grupa CI Games opracowała jasną strategię mającą na celu zapewnienie przyszłych konsekwentnie rosnących zysków, produkcję gier o wyższej jakości, które efektywniej wykorzystują wcześniejsze inwestycje, i zapewnienie, że Grupa CI Games ma rozwijający się rynek dla nowych premier: 1.Skoncentrowany plan działania produktu z głównymi wydaniami w każdym roku przez kolejne 3 lata od 2026. 2.Nowy, wydajny i zorientowany na gracza model operacyjny. 3.Strategia finansowa w celu dostarczenia planu działania produktu. Ukierunkowany plan rozwoju produktu Główny nacisk na główne IP Projekt III – który jest w fazie pełnej produkcji z premierą w 2026, kolejna duża odsłona serii LOTF, zbudowana na UE5. Poważna inwestycja Epic za wyłączność na PC. Ta gra to zwiększona atrakcyjność i dostępność zarówno dla obecnych, jak i szerszego grona odbiorców z ulepszeniem rozgrywki. Projekt SGW Evolved – w fazie przygotowania do produkcji z planowaną premierą w 2027 roku, jest kolejną dużą iteracją z serii SGW, zbudowaną na UE5 z mocnym odwołaniem do obecnych i szerszych odbiorców dzięki połączeniu charakterystycznej rozgrywki FPS z elementami gatunku survival. Rozwój będzie przyspieszony dzięki wykorzystaniu obszernych komponentów z Project Survive i SGW Next. Projekt H – w fazie przygotowania do produkcji z planowaną premierą w 2028 roku, będzie nowym, dużym IP action-RPG w ramach wysoce komercyjnego gatunku fantasy. Zbudowany na UE5 przy użyciu systemów i architektury z Lords of the Fallen i Projektu III. Faza produkcji wstępnej będzie wykonana wydajnie przez ograniczony zespół do końca 2025 roku, który następnie zostanie zasilony przez developerów z Projektu III. Drugorzędne cele Celem Grupy Kapitałowej CI Games jest wydawanie 1-3 wysokiej jakości tytułów rocznie przez United Label, gdzie dwie kolejne premiery mają miejsce w ciągu sześciu miesięcy - Beyond Galaxyland (premiera miała miejsce we wrześniu br.) i Tails of Iron 2. - Badanie możliwości współpracy z silnymi zewnętrznymi IP - Potencjalne pozyskiwanie partnerów z zewnętrznymi IP oraz projekt Expand, licencjonowanie IP spółki na inne platformy poza gramami dla zwiększenia zysków oraz rozpoznawalności naszych marek. Nowy, wydajny i zorientowany na gracza model operacyjny Kluczowe w podejściu Grupy CI Games, będzie poszerzenie docelowego rynku przy użyciu danych, aby poprawić atrakcyjność i dostępność gier dla odbiorców oraz koncentracja na graczu w naszym procesie tworzenia. Grupa CI Games będzie ewoluować model operacyjny, skupiając się na graczu, opierając się na doświadczeniach z premiery Lords of the Fallen. Maksymalizacja atrakcyjności rynkowej poprzez: Nowy proces rozwoju kierowany przez doświadczonych liderów i zorientowany na graczy: -Oparty na spostrzeżeniach konsumentów -Częste i wnikliwie zewnętrzne testy i walidacja na wszystkich etapach rozwoju -Gatunek i tematyka dla szerszego grona odbiorców Minimalizacja barier wejścia: -Koncentracja na jakości ponad ilością -Opcje dostosowywania trudności -Eliminacja potencjalnie frustrujących elementów z punktu widzenia graczy (np. najlepszy w swojej klasie onboarding) Optymalizacja doświadczeń graczy na różnych urządzeniach/sklepach: -Silnik Unreal Engine 5 jest obecnie bardziej rozwinięty -Bliższa, wcześniejsza współpraca z partnerami (Epic, NVidia, AMD) Osiąganie oceny 80+ wśród użytkowników po premierze: -Wysoce iteracyjny rozwój -Innowacja ponad rewolucją -Prezentacje technologiczne przed uruchomieniem Skuteczny marketing oparty na danych: -Szerokim wglądzie, wiedzy i globalnej świadomości w zakresie własności intelektualnej -Usprawnieniu w celu zapewnienia wydajnych, ukierunkowanych kampanii marketingowych Nowy, zorientowany na gracza, iteracyjny proces rozwoju Aby to osiągnąć, Grupa CI Games ma nową strukturę z doświadczonym nadzorem nad nowym, iteracyjnym procesem rozwoju, zorientowanym na gracza. Nowe Biuro ds. Zarządzania i Wsparcia Rozwoju będzie kierowane przez wiceprezesa ds. rozwoju, Toma O'Connora (dawniej Tencent, Sony), który będzie nadzorował wszystkie obszary produkcji gier we wszystkich projektach, przy współpracy z szefami studiów i zespołem ds. kontroli jakości raportującym do niego, co zapewni lepszą zgodność z produkcją opartą na spostrzeżeniach konsumentów. W procesie tworzenia gier powstaną gry, z naciskiem na jakość i przewidywalność, poprzez zapewnienie głównych etapów walidacji na kluczowych etapach w cyklu życia projektu. Ponadto będą pojawiać się bardziej regularne kamienie milowe w rozwoju obejmujące ocenę, walidację i iteracje w trakcie produkcji, oceniające grę pod kątem atrakcyjności rynkowej, benchmarking produktów i UX gracza poprzez wewnętrzną/zewnętrzną ocenę ekspertów oraz otwarte/zamknięte testy beta. Nowy model dzielenia się talentami (zasoby ludzkie) Uzupełnieniem tego będzie bardziej efektywny model dzielenia się talentami, z nową infrastrukturą ułatwiającą wymianę wiedzy między studiami i dzielenie się talentami, a także model realokacji talentów, który pomoże zmniejszyć zmęczenie projektami. Bardziej ukierunkowany marketing Grupa CI Games będzie miała bardziej efektywne podejście do marketingu przy znacznie zmniejszonym budżecie marketingowym Projektu III, co będzie możliwe dzięki osiągnięciu silnej globalnej świadomości własności intelektualnej Lords 23, biorąc pod uwagę jej znaczny budżet marketingowy i udane aktywacje marek. Grupa CI Games ma na uwadze tę własność intelektualną dzięki przyszłym ulepszeniom i bezpłatnym aktualizacjom zawartości, a także będzie się opierać na obszernych wnioskach z Lords 23, aby w przyszłości prowadzić skuteczniejsze ukierunkowane kampanie, koncentrując się na aktywacjach mogących wywrzeć znaczący wpływ. Strategia finansowa mająca na celu realizację planu rozwoju produktów Nowa strategia, model i struktura operacyjna umożliwią obniżenie kosztów marketingu poprzez: •Bardziej efektywny rozwój opierając się na istniejących IP, koncepcjach, architekturze i silniku •Usprawniony zespół, nowy model operacyjny i dzielenie się talentami, zwiększające wydajność •Niższe wydatki marketingowe dzięki ukierunkowanym kampaniom podnoszącym istniejącą świadomość Jasny plan finansowania na kolejne 3 premiery poprzez: •Gotówkę z działalności operacyjnej •Ostatnią inwestycję EPIC i szukanie partnerstw w zakresie współwydawnictwa, wyłączność na pierwszeństwo wydania i zachęty do dystrybucji terytorialnej. •Istniejący kredyt bankowy w wysokości 15,0 mln PLN z planami zwiększenia zadłużenia w celu sfinansowania przyszłych projektów. Przedstawione informacje nie mogą być rozumiane jako prognoza przyszłych wyników Spółki lub Grupy Kapitałowej CI Games S.E. Stwierdzenia dotyczące oczekiwań co do realizacji określonych założeń i projektów, nie stanowią gwarancji czy zapewnienia, że takie zostaną osiągnięte w przyszłości. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za efekty decyzji, które zostały podjęte na podstawie przedstawionych informacji. Strategia rozwoju Spółki może podlegać cyklicznym przeglądom dokonywanym przez Zarząd.

Inne komunikaty