GAMEDUST: strona spółki
30.09.2024, 19:04
GDC Przyjęcie Strategii rozwoju Spółki na lata 2024-2025
Zarząd GAMEDUST S.A. z siedzibą w Poznaniu /dalej: "Spółka"/ informuje, że w dniu 30 września 2024 r. Zarząd Spółki przyjął Strategię rozwoju Spółki na lata 2024-2025 /dalej: "Strategia"/, której główne założenia zaprezentowane są poniżej.
Nowa strategia Gamedust SA stanowi odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek gier i rosnące znaczenie technologii VR. Koncentrując się na adaptacji uznanych tytułów indie premium do środowiska wirtualnej rzeczywistości, Spółka łączy swoją ekspertyzę techniczną z potencjałem istniejących, sprawdzonych marek. Kluczowe elementy naszej strategii to: 1. Reorientacja na model wydawniczy i adaptacyjny, z naciskiem na przenoszenie gier z formatu flat screen do VR. 2. Elastyczne modele współpracy z deweloperami i właścicielami IP. 3. Koncentracja na segmencie indie premium, przy zachowaniu synergii z rynkiem gier tradycyjnych. 4. Staranny proces selekcji i rozwoju projektów. 5. Zrównoważona strategia rozwoju portfolio i wydawnicza. 6. Eksploracja nowych obszarów działalności związanych z VR. Spółka jest przekonana, że obrana ścieżka rozwoju pozwoli nam nie tylko na minimalizację ryzyka i optymalizację kosztów, ale przede wszystkim na zajęcie unikalnej pozycji na rynku VR. Łącząc sprawdzone treści z innowacyjną technologią, Gamedust SA ma szansę stać się kluczowym graczem w kształtowaniu przyszłości interaktywnej rozrywki. Strategia otrzymała pozytywną rekomendację Rady Nadzorczej Spółki. Prezentacja Strategii stanowi załącznik do niniejszego raportu.
Nowa strategia Gamedust SA stanowi odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek gier i rosnące znaczenie technologii VR. Koncentrując się na adaptacji uznanych tytułów indie premium do środowiska wirtualnej rzeczywistości, Spółka łączy swoją ekspertyzę techniczną z potencjałem istniejących, sprawdzonych marek. Kluczowe elementy naszej strategii to: 1. Reorientacja na model wydawniczy i adaptacyjny, z naciskiem na przenoszenie gier z formatu flat screen do VR. 2. Elastyczne modele współpracy z deweloperami i właścicielami IP. 3. Koncentracja na segmencie indie premium, przy zachowaniu synergii z rynkiem gier tradycyjnych. 4. Staranny proces selekcji i rozwoju projektów. 5. Zrównoważona strategia rozwoju portfolio i wydawnicza. 6. Eksploracja nowych obszarów działalności związanych z VR. Spółka jest przekonana, że obrana ścieżka rozwoju pozwoli nam nie tylko na minimalizację ryzyka i optymalizację kosztów, ale przede wszystkim na zajęcie unikalnej pozycji na rynku VR. Łącząc sprawdzone treści z innowacyjną technologią, Gamedust SA ma szansę stać się kluczowym graczem w kształtowaniu przyszłości interaktywnej rozrywki. Strategia otrzymała pozytywną rekomendację Rady Nadzorczej Spółki. Prezentacja Strategii stanowi załącznik do niniejszego raportu.