Trwa ładowanie...
Notowania
MABION: strona spółki
21.10.2024, 16:31

MAB Podpisanie umowy ramowej z klientem z Wielkiej Brytanii

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 13/2024 z dnia 16 sierpnia 2024 r. w sprawie pozyskania zleceń od nowego klienta, Zarząd Mabion S.A. („Spółka”) informuje, że w dniu 21 października 2024 r. podpisał z firmą farmaceutyczną rozwijającą produkty immunoterapeutyczne z siedzibą w Wielkiej Brytanii („Klient") umowę ramową o świadczenie usług (ang. Master Service Agreement, „Umowa ramowa”) z zakresu rozwoju procesu i metod analitycznych, ich transferu do środowiska GMP (Dobra Praktyka Wytwarzania, ang. Good Manufacturing Practice), jak też wytwarzania i kontroli jakości w środowisku GMP oraz innych działań związanych z rozwojem produktów Klienta.
Zawarcie Umowy ramowej jest zgodne z intencją stron do zawarcia umowy o świadczenie usług, o której mowa w ww. raporcie nr 13/2024, a prace w ramach zakontraktowanych w sierpniu br. zleceń są realizowane przez Spółkę od początku września br., zgodnie z przyjętym harmonogramem - ich zakończenie jest planowane na drugi kwartał 2025 r. Przedmiotem Umowy ramowej jest określenie ogólnych warunków współpracy stron i zasad realizacji przez Spółkę usług na rzecz Klienta, na podstawie zgłaszanych każdorazowo przez Klienta zleceń (ang. Statement of Work, „SOW”). Poszczególne zlecenia będą realizowane przez Spółkę zgodnie z zakresem, harmonogramem i kosztorysem prac każdorazowo uzgadnianym przez strony w SOW. Wartość zleconych prac nie będzie obejmować kosztów surowców i materiałów, rozliczanych odrębnie. Umowa ramowa nie określa minimalnej wartości zleceń, które Klient jest zobowiązany złożyć. Okres obowiązywania Umowy ramowej wynosi 5 lat od daty jej zawarcia, a w przypadku realizacji SOW z terminem wykraczającym poza ten okres, Umowa ramowa zostanie przedłużona do momentu zakończenia SOW. Umowa ramowa przewiduje standardowe zapisy dotyczące możliwości jej rozwiązania przez strony w przypadku np. znacznych opóźnień w realizacji zamówień lub naruszenia istotnych warunków Umowy ramowej. Całkowita odpowiedzialność stron nie przekroczy uiszczonych przez Klienta na rzecz Spółki opłat na mocy SOW, którego dotyczy ta odpowiedzialność. Z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w Umowie ramowej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przez którąkolwiek ze stron zobowiązania wynikającego z Umowy ramowej lub SOW, będzie ograniczona do rzeczywistej szkody poniesionej przez drugą stronę.

Inne komunikaty