MONNARI: strona spółki
21.10.2024, 21:10
MON Korekta raportu bieżącego 134/2024 z dnia 18.10.2024 r.
Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) przekazuje niniejszym korektę raportu bieżącego 134/2024 z dnia 18.10.2024r.
Korekta dotyczy ilości i metraży salonów sprzedaży i polega na zastąpieniu ostatniego zdania raportu: „Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 223 salonów sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) dla obu marek (Monnari 196 salonów własnych, franczyza MONNARI 19 salonów, Femestage 8 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,9 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 0,6 % i ilości salonów o ok.1,3%” zdaniem: „Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 204 salony sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) - 176 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 20 salonów franczyzowych - wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 45,2 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok.3,0 % i ilości salonów o ok.7,3%.” W związku z powyższym treść raportu po korekcie jest następująca: „Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w III kwartale 2024 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 68,9 mln zł i były niższe o 3,50 % od przychodów w porównywalnym okresie 2023 r. (71,4 mln zł). Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za 9 miesięcy 2024 r. w wysokości 212,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,29% w relacji do porównywalnego okresu 2023 r. (210,0 mln. zł). Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2024 r. wyniosła 57,6%, w porównaniu do marży w wysokości 56,0% w analogicznym okresie 2023 r. Za okres 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 60,1%, w relacji do 58,4 % za 9 miesięcy 2023 r. Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 204 salony sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) - 176 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 20 salonów franczyzowych - wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 45,2 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 3,0 % i ilości salonów o ok.7,3%.”
Korekta dotyczy ilości i metraży salonów sprzedaży i polega na zastąpieniu ostatniego zdania raportu: „Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 223 salonów sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) dla obu marek (Monnari 196 salonów własnych, franczyza MONNARI 19 salonów, Femestage 8 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,9 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 0,6 % i ilości salonów o ok.1,3%” zdaniem: „Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 204 salony sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) - 176 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 20 salonów franczyzowych - wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 45,2 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok.3,0 % i ilości salonów o ok.7,3%.” W związku z powyższym treść raportu po korekcie jest następująca: „Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w III kwartale 2024 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 68,9 mln zł i były niższe o 3,50 % od przychodów w porównywalnym okresie 2023 r. (71,4 mln zł). Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za 9 miesięcy 2024 r. w wysokości 212,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,29% w relacji do porównywalnego okresu 2023 r. (210,0 mln. zł). Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2024 r. wyniosła 57,6%, w porównaniu do marży w wysokości 56,0% w analogicznym okresie 2023 r. Za okres 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 60,1%, w relacji do 58,4 % za 9 miesięcy 2023 r. Na koniec września 2024 r. Grupa Kapitałowa posiadała 204 salony sprzedaży (vs. 220 salony na koniec września 2023 r.) - 176 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 20 salonów franczyzowych - wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 45,2 tys. m2 (46,6 tys. m2 na koniec września 2023 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 3,0 % i ilości salonów o ok.7,3%.”