ASMODEV: strona spółki
22.10.2024, 8:37
AMV Nowa strategia Emitenta
W nawiązaniu do treści raportu bieżącego ESPI nr 16/2024 z dnia 18 października 2024 roku, Zarząd Asmodev S.A. z siedzibą w Warszawie (Emitent) informuje, że w dniu dzisiejszym Zarząd Emitenta podjął decyzję o przyjęciu nowej strategii Emitenta.
Zarząd Emitenta informuje, że zgodnie z nową strategią, Emitent zamierza skupić się na budowie ogólnopolskiej sieci sklepów stacjonarnych z bronią palną i akcesoriami militarnymi. W pierwszej kolejności Emitent zamierza uruchomić sklepy z bronią palną i akcesoriami militarnymi. w głównych miastach Polski. Emitent zakłada przy tym, że jego sklepy, oprócz broni palnej, będą oferować szeroki wachlarz akcesoriów militarnych, takich jak odzież taktyczna, sprzęt outdoorowy, optyka strzelecka, a także wyposażenie survivalowe. Uzupełnieniem sprzedaży w sklepach stacjonarnych będzie uruchomienie sprzedaży internetowej (z zastrzeżeniem ograniczeń ustawowych), co powinno pozwolić na dotarcie do klientów z całego kraju. Ważną częścią strategii Emitenta, jest budowanie świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego użytkowania broni, organizacja kursów strzeleckich oraz szkolenia w zakresie obsługi broni. Szkolenia strzeleckie będą nie tylko przyciągać nowych klientów, ale również budować zaufanie do marki, która postawi na profesjonalizm i edukację. Organizacja wydarzeń strzeleckich, targów broni i pokazów taktycznych pomoże w zbudowaniu rozpoznawalności sieci na rynku. Emitent zakłada również, akwizycje działających już sklepów z bronią, które posiadają lojalną bazę klientów i generują stabilne przychody. Model akwizycyjny pozwoli na natychmiastowy wzrost skali działalności oraz na uniknięcie kosztów związanych z tworzeniem nowych sklepów od podstaw. Emitent zakłada, że strategia będzie realizowana przy wsparciu finansowym CPAR Limited, to jest największego akcjonariusza Emitenta, W załączeniu Emitent prezentuje dodatkowe informacje na temat nowej strategii Emitenta.
Zarząd Emitenta informuje, że zgodnie z nową strategią, Emitent zamierza skupić się na budowie ogólnopolskiej sieci sklepów stacjonarnych z bronią palną i akcesoriami militarnymi. W pierwszej kolejności Emitent zamierza uruchomić sklepy z bronią palną i akcesoriami militarnymi. w głównych miastach Polski. Emitent zakłada przy tym, że jego sklepy, oprócz broni palnej, będą oferować szeroki wachlarz akcesoriów militarnych, takich jak odzież taktyczna, sprzęt outdoorowy, optyka strzelecka, a także wyposażenie survivalowe. Uzupełnieniem sprzedaży w sklepach stacjonarnych będzie uruchomienie sprzedaży internetowej (z zastrzeżeniem ograniczeń ustawowych), co powinno pozwolić na dotarcie do klientów z całego kraju. Ważną częścią strategii Emitenta, jest budowanie świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego użytkowania broni, organizacja kursów strzeleckich oraz szkolenia w zakresie obsługi broni. Szkolenia strzeleckie będą nie tylko przyciągać nowych klientów, ale również budować zaufanie do marki, która postawi na profesjonalizm i edukację. Organizacja wydarzeń strzeleckich, targów broni i pokazów taktycznych pomoże w zbudowaniu rozpoznawalności sieci na rynku. Emitent zakłada również, akwizycje działających już sklepów z bronią, które posiadają lojalną bazę klientów i generują stabilne przychody. Model akwizycyjny pozwoli na natychmiastowy wzrost skali działalności oraz na uniknięcie kosztów związanych z tworzeniem nowych sklepów od podstaw. Emitent zakłada, że strategia będzie realizowana przy wsparciu finansowym CPAR Limited, to jest największego akcjonariusza Emitenta, W załączeniu Emitent prezentuje dodatkowe informacje na temat nowej strategii Emitenta.