FREEMIND: strona spółki
12.11.2024, 14:17
FRM Raport po premierze gry pt. Aquatic Store Simulator
Zarząd FreeMind S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Spółka, Emitent), informuje, iż 6 listopada 2024 r., na platformie Steam, miała miejsce premiera pełnej wersji gry pt. Aquatic Store Simulator (dalej: Gra, Tytuł). Emitent pełni rolę producenta oraz współwydawcy (wraz z PlayWay S.A. z siedzibą w Warszawie) przedmiotowego Tytułu. Do Zarząd Spółki dodatkowo podaje, iż pełne koszty produkcji Gry, do momentu sporządzenia niniejszego komunikatu, zostały zwrócone.
Raporty sprzedażowe Emitenta są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy Steam kupujący mogą w ciągu 14 dni odstąpić od zakupu Gry. Spółka prezentuje następujące dane sprzedażowe (obejmujące okres od momentu premiery Tytułu, tj. 6 listopada 2024 r. godz. 17:00, do stanu na dzień 12 listopada 2024 r. godz. 12:00): sprzedaż Gry na Steam: 3.850 szt.; ocena graczy Steam: 77% (oparta na 31 recenzjach); wishlista Steam Outstanding: 17.700 szt.; liczba zakupów z wishlisty Steam: 8%; liczba zwrotów ze sprzedaży Gry na Steam: 16,4%; podział sprzedaży Gry na Steam według poszczególnych krajów (w ujęciu ilościowym): Stany Zjednoczone: 23%, Niemcy: 15%, Japonia: 11%, pozostałe kraje: 51%. Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż przychody ze sprzedaży Gry mogą mieć istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Raporty sprzedażowe Emitenta są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy Steam kupujący mogą w ciągu 14 dni odstąpić od zakupu Gry. Spółka prezentuje następujące dane sprzedażowe (obejmujące okres od momentu premiery Tytułu, tj. 6 listopada 2024 r. godz. 17:00, do stanu na dzień 12 listopada 2024 r. godz. 12:00): sprzedaż Gry na Steam: 3.850 szt.; ocena graczy Steam: 77% (oparta na 31 recenzjach); wishlista Steam Outstanding: 17.700 szt.; liczba zakupów z wishlisty Steam: 8%; liczba zwrotów ze sprzedaży Gry na Steam: 16,4%; podział sprzedaży Gry na Steam według poszczególnych krajów (w ujęciu ilościowym): Stany Zjednoczone: 23%, Niemcy: 15%, Japonia: 11%, pozostałe kraje: 51%. Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż przychody ze sprzedaży Gry mogą mieć istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.