PKPCARGO: strona spółki
21.11.2024, 15:42
PKP Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
Zarząd Spółki PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji („Spółka”, „PKP CARGO”) informuje, iż w dniu 21 listopada 2024 r. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w trybie art. 385 § 1 kodeksu spółek handlowych:
- odwołało ze składu Rady Nadzorczej PKP CARGO: Pana Tomasza Pietrka Pana Jarosława Ślepaczuka Pana Henryka Grymla -powołało Panią Marzenę Piszczek do składu Rady Nadzorczej PKP CARGO na okres wspólnej VIII kadencji. Pani Marzena Piszczek spełnia kryteria niezależności przewidziane dla niezależnego Członka Rady Nadzorczej. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Marzena Piszczek nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie została wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Informacje dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i przebiegu pracy zawodowej Pani Marzeny Piszczek Spółka przekazuje w załączniku do niniejszego raportu.
- odwołało ze składu Rady Nadzorczej PKP CARGO: Pana Tomasza Pietrka Pana Jarosława Ślepaczuka Pana Henryka Grymla -powołało Panią Marzenę Piszczek do składu Rady Nadzorczej PKP CARGO na okres wspólnej VIII kadencji. Pani Marzena Piszczek spełnia kryteria niezależności przewidziane dla niezależnego Członka Rady Nadzorczej. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Marzena Piszczek nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu oraz nie została wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Informacje dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i przebiegu pracy zawodowej Pani Marzeny Piszczek Spółka przekazuje w załączniku do niniejszego raportu.