RAINBOW: strona spółki
22.11.2024, 0:06
RBW Informacja o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych objętych ofertą sezonu „Zima 2024/2025”, za okres od rozpoczęcia sprzedaży oferty do dnia 15 listopada 2024 r.
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi („Spółka”, „Emitent”) w nawiązaniu do treści raportu bieżącego Nr 2/2024 z dnia 16.01.2024 r. „Terminy publikacji raportów okresowych w 2024 roku. Oświadczenie o przekazywaniu skonsolidowanych raportów kwartalnych zawierających kwartalną informację finansową Spółki”, niniejszym informuje, że wielkość zrealizowanej przez Spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu „Zima 2024/2025” (wycieczki realizowane w miesiącach: listopad 2024 r. – marzec 2025 r.) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 15 listopada 2024 r. (według stanu rezerwacji na dzień 15.11.2024 r.) wyniosła 121.739 osób, co oznacza wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu „Zima 2024/2025” (zrealizowanej do dnia 15.11.2024 r.) o około 18,3% w porównaniu do tego samego okresu roku 2023, tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu „Zima 2023/2024”, według stanu rezerwacji na dzień 15.11.2023 r., kiedy dla tego okresu roku zanotowano 102.873 osób.
Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana będzie w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od listopada 2024 roku do marca 2025 roku. Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.
Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana będzie w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od listopada 2024 roku do marca 2025 roku. Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.