CCS: strona spółki
25.11.2024, 14:57
CCS Rozszerzenie umowy zawartej z B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Baierbrunner Strasse 21, 81379 Monachium, Niemcy w zakresie obsługi serwisowej i logistycznej produktów SEGWAY.
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. (dalej zwanej "Spółką") informuje, że w ramach obowiązującej strony umowy ramowej, zawarł umowę dodatkową (Statement of Work # 1 for Segway Products) z B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Baierbrunner Strasse 21, 81379 Monachium, Niemcy (dalej zwanej „B2X”).
Zakres tejże umowy dodatkowej obejmuje obsługę serwisową i logistyczną produktów, (hulajnogi elektryczne – Kick-Scooter Mobility Products ) marki SEGWAY, przez Spółkę. Zakres terytorialny umowy obejmuje inicjalnie następujące kraje: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia i Austria, przy zastrzeżeniu że zakres terytorialny umowy może zostać rozszerzony. W umowie określono, miedzy innymi, warunki finansowe współpracy, zakres obsługi serwisowej i logistycznej oraz minimalne ilości produktów podlegających obsłudze serwisowej i logistycznej Spółki. Umowa wchodzi w życie poczynając od listopada 2024 roku na czas nieokreślony. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron za pisemnym wypowiedzeniem, którego okres wynosi 90 dni.
Zakres tejże umowy dodatkowej obejmuje obsługę serwisową i logistyczną produktów, (hulajnogi elektryczne – Kick-Scooter Mobility Products ) marki SEGWAY, przez Spółkę. Zakres terytorialny umowy obejmuje inicjalnie następujące kraje: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia i Austria, przy zastrzeżeniu że zakres terytorialny umowy może zostać rozszerzony. W umowie określono, miedzy innymi, warunki finansowe współpracy, zakres obsługi serwisowej i logistycznej oraz minimalne ilości produktów podlegających obsłudze serwisowej i logistycznej Spółki. Umowa wchodzi w życie poczynając od listopada 2024 roku na czas nieokreślony. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron za pisemnym wypowiedzeniem, którego okres wynosi 90 dni.