LABOPRINT: strona spółki
11.12.2024, 14:33
LAB informacja o przychodach ze sprzedaży netto w listopadzie 2024 roku
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 10/2016 z dnia 16 maja 2016 roku, informującego o rozpoczęciu comiesięcznego raportowania wartości przychodów ze sprzedaży, Emitent przekazuje dane za listopad 2024 roku.
W listopadzie 2024 roku Emitent odnotował przychody ze sprzedaży netto: • jednostkowe 11.039 tys. zł, co stanowi wzrost o 5% w stosunku do listopada 2023 roku, kiedy to wyniosły one 10.551 tys. zł; • skonsolidowane 11.441 tys. zł, co stanowi wzrost o 4% w stosunku do listopada 2023 roku, kiedy to wyniosły one 11.047 tys. zł. W okresie styczeń-listopad 2024 roku narastająco, Emitent odnotował przychody ze sprzedaży netto: • jednostkowe 133.254 tys. zł, co stanowi wzrost o 3% w stosunku do okresu styczeń-listopad 2023 roku, kiedy to wyniosły one 129.157 tys. zł; • skonsolidowane 145.309 tys. zł, co stanowi wzrost o 3% w stosunku do okresu styczeń-listopad 2023 roku, kiedy to wyniosły one 141.644 tys. zł. W listopadzie 2024 roku, wobec listopada 2023 roku, uległy wzrostowi przychody ze sprzedaży w segmencie etykiet, w segmencie opakowań pozostały bez zmian, a w segmencie druku cyfrowego uległy obniżeniu. Kurs EUR/PLN na koniec listopada 2024 był o 1% niższy niż na koniec listopada 2023.
W listopadzie 2024 roku Emitent odnotował przychody ze sprzedaży netto: • jednostkowe 11.039 tys. zł, co stanowi wzrost o 5% w stosunku do listopada 2023 roku, kiedy to wyniosły one 10.551 tys. zł; • skonsolidowane 11.441 tys. zł, co stanowi wzrost o 4% w stosunku do listopada 2023 roku, kiedy to wyniosły one 11.047 tys. zł. W okresie styczeń-listopad 2024 roku narastająco, Emitent odnotował przychody ze sprzedaży netto: • jednostkowe 133.254 tys. zł, co stanowi wzrost o 3% w stosunku do okresu styczeń-listopad 2023 roku, kiedy to wyniosły one 129.157 tys. zł; • skonsolidowane 145.309 tys. zł, co stanowi wzrost o 3% w stosunku do okresu styczeń-listopad 2023 roku, kiedy to wyniosły one 141.644 tys. zł. W listopadzie 2024 roku, wobec listopada 2023 roku, uległy wzrostowi przychody ze sprzedaży w segmencie etykiet, w segmencie opakowań pozostały bez zmian, a w segmencie druku cyfrowego uległy obniżeniu. Kurs EUR/PLN na koniec listopada 2024 był o 1% niższy niż na koniec listopada 2023.