OVIDWORKS: strona spółki
20.12.2024, 18:36
OVI Zawarcie aneksu do umowy z Mooneaters S.A. w zakresie wykonania dodatkowych prac dotyczących Opracowania Gry „Everdream Valley” w wersji VR oraz określenia udziału w przychodach ze sprzedaży
Zarząd Ovid Works S.A. z siedzibą w Warszawie [„Spółka”, „Emitent”] w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI [33.2023] i ESPI [22.2024], informuje o zawarciu w dniu 20 grudnia 2024 r. aneksu [„Aneks”] do umowy [„Umowa”] z Mooneaters S.A. z siedzibą w Olsztynie [„Partner”] [Emitent i Partner łącznie dalej jako „Strony”] na wykonanie przez Spółkę dodatkowych prac [„Prace Dodatkowe”], nieobjętych dotychczasowym zakresem Umowy, w ramach opracowania gry „Everdream Valley” w wersji VR [„virtual reality”, „wirtualna rzeczywistość”] na urządzenia Oculus Quest 2 i Oculus Quest 3 [„Opracowanie Gry”].
Zgodnie z postanowieniami Umowy: Emitent przeniesie autorskie prawa majątkowe do stworzonego produktu będącego Opracowaniem Gry ["Produkt"]. Zgodnie z postanowieniami Aneksu: Prace Dodatkowe dotyczą rozszerzenia zakresu Opracowania Gry względem zawartej Umowy o wybrane funkcjonalności w trybie Single Player oraz o komponent Multiplayer. Zmiana zakresu spowodowała również zmianę harmonogramu, zaktualizowanego pod kątem nowej daty premiery Produktu: 15.05.2025 roku. Aneks wskazuje, że Emitentowi przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu prawidłowego zrealizowania Prac Dodatkowych [Wynagrodzenie za Prace Dodatkowe]. Aneks wskazuje również, że - mając na uwadze satysfakcjonującą realizację przez Spółkę dotychczasowych prac nad Opracowaniem Gry - Emitentowi przysługiwać będzie dodatkowe wynagrodzenie [„Wynagrodzenie Dodatkowe”], będące częścią przychodów netto uzyskanych ze sprzedaży Produktu, począwszy od daty premiery na platformie Oculus Quest Store oraz po dacie zakończenia recoupu Produktu, tj. zwrotu nakładów poniesionych przez Partnera na prace nad Produktem wykonane przez Emitenta. Dodatkowo Strony postanowiły, że do czasu recoupu Produktu, Emitent przeznaczy część Wynagrodzenia Dodatkowego, zaś Partner przeznaczy taką samą część przynależnych mu przychodów netto, na dalszy rozwój Produktu. Rodzaj i zakres prac będzie roboczo ustalany przez Strony. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż aktualizacja warunków współpracy z Partnerem będzie mieć istotny wpływ na wynik finansowy Emitenta w roku 2024 i latach następnych.
Zgodnie z postanowieniami Umowy: Emitent przeniesie autorskie prawa majątkowe do stworzonego produktu będącego Opracowaniem Gry ["Produkt"]. Zgodnie z postanowieniami Aneksu: Prace Dodatkowe dotyczą rozszerzenia zakresu Opracowania Gry względem zawartej Umowy o wybrane funkcjonalności w trybie Single Player oraz o komponent Multiplayer. Zmiana zakresu spowodowała również zmianę harmonogramu, zaktualizowanego pod kątem nowej daty premiery Produktu: 15.05.2025 roku. Aneks wskazuje, że Emitentowi przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu prawidłowego zrealizowania Prac Dodatkowych [Wynagrodzenie za Prace Dodatkowe]. Aneks wskazuje również, że - mając na uwadze satysfakcjonującą realizację przez Spółkę dotychczasowych prac nad Opracowaniem Gry - Emitentowi przysługiwać będzie dodatkowe wynagrodzenie [„Wynagrodzenie Dodatkowe”], będące częścią przychodów netto uzyskanych ze sprzedaży Produktu, począwszy od daty premiery na platformie Oculus Quest Store oraz po dacie zakończenia recoupu Produktu, tj. zwrotu nakładów poniesionych przez Partnera na prace nad Produktem wykonane przez Emitenta. Dodatkowo Strony postanowiły, że do czasu recoupu Produktu, Emitent przeznaczy część Wynagrodzenia Dodatkowego, zaś Partner przeznaczy taką samą część przynależnych mu przychodów netto, na dalszy rozwój Produktu. Rodzaj i zakres prac będzie roboczo ustalany przez Strony. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż aktualizacja warunków współpracy z Partnerem będzie mieć istotny wpływ na wynik finansowy Emitenta w roku 2024 i latach następnych.