Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Kross uruchomił program wynajmu długoterminowego dla firm

4
Podziel się:

Kross - największy w Polsce producent rowerów - i jego nowa spółka Kross Rental uruchomili program wynajmu długoterminowego dla firm, podała spółka.

Kross uruchomił program wynajmu długoterminowego dla firm
(Getty Images, Michal Majchrzak , EyeEm)

"Nasz program skierowany jest do właścicieli firm, którzy chcą, aby ich pracownicy w sprawny, zdrowy i przede wszystkim bezpieczny sposób docierali do miejsca pracy. To doskonałe połączenie aktywności fizycznej i oszczędności czasu, bowiem w mieście droga door to door, często zajmuje tyle samo czasu co dojazd samochodem i poszukiwanie wolnego miejsca parkingowego" - powiedział prezes Kross Rental Tomasz Kurzątowski, cytowany w komunikacie.

Program Kross Rental, zamiast siłowni czy klubów fitness, będzie mógł być jednym z elementów systemu bonusów stosowanych przez firmy dla swoich pracowników. Pracodawcy będą mogli skorzystać z nowego programu w opcji abonamentowej. Czas trwania umów wyniesie 12, 24 lub 36 miesięcy. Usługa będzie wspierana przez profesjonalny serwis lub assistance, zapewnione przez operatora, wyjaśnia spółka.

"Pracownicy firm, które przystąpią do programu będą mogli wybrać rower z naszej bardzo bogatej oferty. Mogą to być zarówno rowery elektryczne, jak również tradycyjne, nowoczesne i lekkie jednoślady miejskie i trekkingowe. Realizując ten program, odpowiadamy na bardzo duże zainteresowanie rowerami w tym sezonie" - dodał prezes Kross Zbigniew Sosnowski.

Nowy program będzie działać w wersji online. Pracodawcy, którzy chcą do niego dołączyć, mogą wysłać zgłoszenie przez stronę internetową i z pomocą konsultanta, dokonać wyboru najlepszej dla nich opcji. Kross Rental dostarczy rowery do siedziby firmy, a jej pracownicy będą mogli codziennie cieszyć się bezpieczną i aktywną podróżą do pracy, zakończono w informacji.

Kross jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe, przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki powstają w fabryce w Przasnyszu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
WYRÓŻNIONE
Mat
5 lata temu
Money, ciekawy artykuł. Kiedyś jednak liczyły się u Was liczby i wartości. Ile orientacyjnie kosztuje abonament/umowa, jakie są widełki? Wiadomo?
Wiem
4 lata temu
Rowery nie powstają w Przasnyszu tylko są składane - ramy i reszta to import z chin (może poza topowym carbonem)
Kroolik
5 lata temu
Nie za bardzo rozumiem sens. Wynajem długoterminowy ma sens w dwóch przypadkach: drogi sprzęt mający swoją wartość końcową (najczęściej środki transportu) oraz uciążliwe urządzenia biurowe (ekspresy do kawy, wiecznie psujące się kserokopiarki). Przeciętny rower kosztuje do 2000 zł brutto (1630 zł netto) i praktycznie nie jest przedmiotem obrotu wtórnego. Jak firma chce kupić 50 - 100 rowerów, to pewnie i tak dostanie spory rabat, a obciążenie finansów rzędu 70-150 tys dla większych firm nie jest znaczące. Rowerów się nie ubezpiecza, ani się też jakoś masowo nie psują na drodze. Jakie są korzyści z rozbicia tak niewielkiej kwoty na 12 rat, to za bardzo nie rozumiem.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (4)
Wiem
4 lata temu
Rowery nie powstają w Przasnyszu tylko są składane - ramy i reszta to import z chin (może poza topowym carbonem)
Mat
5 lata temu
Money, ciekawy artykuł. Kiedyś jednak liczyły się u Was liczby i wartości. Ile orientacyjnie kosztuje abonament/umowa, jakie są widełki? Wiadomo?
Kroolik
5 lata temu
Nie za bardzo rozumiem sens. Wynajem długoterminowy ma sens w dwóch przypadkach: drogi sprzęt mający swoją wartość końcową (najczęściej środki transportu) oraz uciążliwe urządzenia biurowe (ekspresy do kawy, wiecznie psujące się kserokopiarki). Przeciętny rower kosztuje do 2000 zł brutto (1630 zł netto) i praktycznie nie jest przedmiotem obrotu wtórnego. Jak firma chce kupić 50 - 100 rowerów, to pewnie i tak dostanie spory rabat, a obciążenie finansów rzędu 70-150 tys dla większych firm nie jest znaczące. Rowerów się nie ubezpiecza, ani się też jakoś masowo nie psują na drodze. Jakie są korzyści z rozbicia tak niewielkiej kwoty na 12 rat, to za bardzo nie rozumiem.
wth
5 lata temu
Świetny pomysł Krossa, to może wypalić.