Oprocentowanie obligacji będzie stałe w wysokości 9,5%, wypłacane co 3 miesiące. Obligacje zostaną wprowadzone na Catalyst. Oferującym papiery wartościowe jest Dom Maklerski INC. Zabezpieczeniem obligacji jest zastaw rejestrowy na zbiorze istniejących i przyszłych praw oraz ruchomości spółki o zmiennym składzie, stanowiących całość gospodarczą do wysokości 150% wartości nominalnej obligacji oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji, podano.
"Zaoferowaliśmy inwestorom dwuletnie obligacje z atrakcyjnym kuponem wynoszącym 9,5%. Jesteśmy zadowoleni z zainteresowania, na dzień dzisiejszy osiągnęliśmy już próg emisyjny w postaci zapisów na poziomie 800 tys. zł. Legimi, dzięki poprzednim projektom kapitałowym, dysponuje unikalną bazą ok. 500 inwestorów indywidualnych, którą będziemy chcieli powiększyć m.in. poprzez trwającą ofertę obligacji" - powiedział prezes Mikołaj Małaczyński, cytowany w komunikacie.
Spółka na początku czerwca uruchomiła Legimi 3.0. Jest to zaprojektowana od zera platforma internetowa i aplikacja mobilna, w której w centrum zainteresowania jest użytkownik. Nowa odsłona Legimi ma podnieść poziom satysfakcji klienta, jego lojalność oraz poziom konwersji nowych użytkowników, przypomniano.
"Kapitał pozyskany z trwającej emisji obligacji zamierzamy przeznaczyć na rozwój i promocję Legimi 3.0. Nowa odsłona Legimi przede wszystkim skupia się na potrzebach i wygodzie użytkownika. Postawiliśmy na nowoczesny design, wpisujący się w najnowsze standardy branży technologicznej, który połączyliśmy z odświeżeniem identyfikacji wizualnej marki. Środki pozyskane od obligatariuszy zamierzamy przeznaczyć także na refinansowanie zadłużenia. W tym miejscu chciałbym jasno podkreślić, że Legimi nie ma problemów płynnościowych i terminowo reguluje swoje zobowiązania, czego najlepszym przykładem jest wykup wszystkich czerwcowych obligacji w kwocie 1,95 mln zł" - dodał Małaczyński.
Legimi prowadzi internetową sprzedaż e-booków oraz czytników.