"Od kilku lat systematycznie i zarazem dynamicznie zwiększamy liczbę klientów o ok. 50%. Na dzień dzisiejszy przekroczyliśmy liczbę 60 tys. klientów. Tak dobre rezultaty są bez wątpienia zasługą naszej oferty e-booków, audiobooków i synchrobooków, którą systematycznie budujemy od blisko siedmiu lat. Możemy pochwalić się najobszerniejszym w Polsce katalogiem ponad 61 tys. pozycji w wirtualnej bibliotece Legimi, obsługiwanych na najszerszej gamie urządzeń, w tym popularnym czytniku Kindle" - skomentował CEO Legimi Mikołaj Małaczyński, cytowany w komunikacie.
Na początku czerwca Legimi uruchomiło Legimi 3.0. Jest to zaprojektowana od nowa platforma internetowa i aplikacja mobilna, w której w centrum zainteresowania jest użytkownik. Nowa odsłona przynosi oczekiwane zmiany - zarówno pod względem satysfakcji i lojalności klienta, jak i lepszego poziomu konwersji nowych użytkowników, przypomniano.
"W Legimi 3.0 postawiliśmy na nowoczesny design, wpisujący się w najnowsze standardy branży technologicznej, który połączyliśmy z odświeżeniem identyfikacji wizualnej marki. Wierzymy, że nowy serwis polepszy nasze KPI na poziomie zwiększenia konwersji nowych użytkowników oraz obniżenia churn rate" - dodał Małaczyński.
Spółka utrzymuje wysokie dynamiki sprzedaży zaplanowane w prognozach na 2019 rok mimo opóźnienia w czasie korzystnych dla branży zmian w podatku VAT. Obecnie za książki elektroniczne użytkownicy płacą o 18% więcej podatku niż za drukowane. Miało się to zmienić od czerwca, jednak ustawodawca opóźnił prace nad wdrożeniem nowej matrycy VAT, podsumowano.
Legimi prowadzi internetową sprzedaż e-booków oraz czytników.