"Już ponad 27 tysięcy firm i instytucji ze 150 krajów świata wykorzystuje rozwiązanie LiveChat do komunikacji ze swoimi klientami. Tylko w kwietniu ta liczba wzrosła o 288 firm do 27 002, to o 2 590 więcej niż przed rokiem" - czytamy w komunikacie.
W samym 2018 roku za pośrednictwem LiveChat klienci spółki przeprowadzili 334 milionów czatów i utworzyli 17 mln ticketów, podano również.
"Należymy do ścisłej światowej czołówki na rynku rozwiązań live chat. Cieszymy się z kolejnej przekroczonej bariery, ale LiveChat Software to nie jest już firma jednego produktu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak rozwija się nasz ChatBot, a już w maju czeka nas premiera kolejnego rozwiązania HelpDesk" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w materiale.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.