"Zaledwie trzy miesiące temu cieszyliśmy się z 27 tysięcy klientów, a już przełamaliśmy kolejną barierę. Z LiveChat korzystają firmy i instytucje ze 150 krajów świata, a klientów zdobywają również kolejne nasze produkty, zwłaszcza ChatBot" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Pozytywny wpływ na podane wyniki miało skrócenie darmowego okresu płatnego (trial) LiveChat z 30 do 14 dni. Sama liczba klientów ma jednak coraz mniejsze znaczenie dla wyników finansowych LiveChat Software, wskazano również.
"Już od dłuższego czasu obserwujemy trend, zgodnie z którym nasze przychody rosną szybciej niż liczba klientów. To przede wszystkim efekt sukcesów w zakresie upsellingu - migracji klientów na wyższe plany abonamentowe i dosprzedaży stanowisk. Nasi klienci widzą, że LiveChat przynosi im wymierne korzyści, i chcą z niego korzystać intensywniej" - wyjaśnił Ciepły.
"Chcemy pozostać jak najbardziej transparentni. Nasza strategia zakłada m.in. wprowadzenie zmian w modelu płatności i rozbudowy oferty dla klientów korporacyjnych. MRR może być więc lepszym wyznacznikiem naszej postawy, niż sama liczba klientów" - dodał szef LiveChat Software.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.