LPP podało w komunikacie, że skonsolidowane przychody w IV kw. br. wyniosły 2 180 mln zł (spadek o 20% r/r), w tym w sklepach stacjonarnych wyniosły one 1 354 mln zł (spadek o 42% r/r), a w e-commerce (online) wyniosły 826 mln zł (wzrost o 111% r/r). Marża brutto (gross margin) wyniosła 1 135 mln zł (spadek o 20% r/r). Zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 35 mln zł (spadek o 20% r/r).
Powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2021 roku wyniosła 1 438 tys. m2 (wzrost o 17% r/r).
W okresie I-IV kw. (luty 2020 - styczeń 2021) grupa LPP osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 7 934 mln zł (spadek o 14% r/r), w sklepach stacjonarnych wyniosły one 5 657 mln zł (spadek o 31% r/r) obroty w e-commerce (online) wyniosły 2 277 mln zł (wzrost o 111% r/r), zysk z działalności operacyjnej (EBIT) na poziomie 108 mln zł wobec 879 mln zł w I-IV kw. 2019/2020 r.
"Obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu na dzień 1 lutego 2021 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych. Jednocześnie zarząd informuje, że szczegółowy raport finansowy za IV kw. 2020/21 zostanie opublikowany w dniu 29 kwietnia 2021 r." - czytamy także.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.