"Na wyniki osiągnięte przez grupę wpływ będzie mieć rozwój sieci sprzedaży stacjonarnej. Celem grupy jest rozwój sieci sprzedaży w sklepach tradycyjnych przy szczególnym skupieniu się na markach: Sinsay, House i Cropp, selektywnym wzroście powierzchni w Polsce, kontynuacji wzrostów w Europie, szczególnie Południowo-Wschodniej oraz rozwoju powierzchni w rejonie CIS" - czytamy w raporcie kwartalnym.
"Jednocześnie nadal grupa realizuje proces optymalizacji powierzchni tj. zamykanie salonów nierentownych, a powiększanie salonów dobrze prosperujących. Rok 2020/21 grupa planuje zakończyć wzrostem powierzchni o 16% r/r. Natomiast na rok 2021/22 grupa zakłada wzrost powierzchni o 15% r/r, w tym wejściem na nowy rynek tj. do Macedonii Północnej" - czytamy dalej.
W październiku grupa zakładała wzrost powierzchni w r.obr. 2020/2021 o 11% r/r tj. do 1 363,5 tys. m2.
W III kw. r.obr. (sierpień-październik 2020) łączna powierzchnia handlowa grupy wzrosła o 13,2% r/r.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.