Gdańska grupa LPP, do której należą marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, uruchomiła nowy magazyn. Ulokowana w Rumunii budowla o powierzchni 22 tys. metrów kwadratowych będzie obsługiwać e-commerce, a więc zamówienia internetowe.
- Europa Południowo-Wschodnia jest dla nas jednym ze strategicznych rynków, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż w kanale e-commerce. Wyzwaniem wobec rosnącej popularności naszych marek w tym regionie jest sprostanie oczekiwaniom klienta i zapewnienie im najwyższego poziomu obsługi, w tym szybkiej realizacji zamówień - komentuje Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.
- Cieszymy się, że udało się tak sprawnie uruchomić magazyn pod Bukaresztem, który będzie dostarczał zamówienia klientom z Rumunii nawet następnego dnia - podkreśla.
Do końca 2019 roku polski producent odzieży zamierza przekroczyć 1 mld zł ze sprzedaży w e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej spółka podjęła decyzję o rozbudowie międzynarodowej sieci dystrybucji. Fulfillment Center w Rumunii jest obok Moskwy drugim zagranicznym magazynem spółki.
Czytaj więcej: Wyniki LPP. Niemcy i Rosjanie oblegają sklepy polskiej sieci
Po jego uruchomieniu łączna powierzchnia magazynowa dedykowana e-commerce w LPP zwiększyła się do blisko 100 tys. m2. Zgodnie z planem, w 2020 roku firma chce sfinalizować kolejną zagraniczną inwestycję magazynową uruchomiając Fulfillment Center na Słowacji.
- W przypadku e-commerce, poza atrakcyjnością kolekcji, kluczowe znaczenie dla klienta ma szybkość dostawy. Dlatego popularność naszych marek wyznacza równocześnie kierunek naszym inwestycjom logistycznym. Magazyn pod Bukaresztem wpisuje się w strategię rozwoju LPP w nadchodzących latach. Jednym z jej filarów jest właśnie rozwój sieci dystrybucji lokalnej, bliżej klienta - tłumaczy wiceprezes Kujawa.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl