Za firmą FerrumLabs stoi biznesmen Maciej Adamaszek. To właśnie on przekonał do zainwestowania w firmę Macieja Zakościelnego.
Zakościelny ambasadorem marki
- Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn, z której filozofią mogę się identyfikować. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas - mówi Maciej Zakościelny, cytowany w komunikacie prasowym.
- Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość - dodaje aktor.
Marka zadebiutowała na rynku w styczniu. Jak zaznacza w komunikacie prasowym, firma stawia na "międzynarodową ekspansję oraz budowanie silnego zaplecza dystrybucyjnego". Dlatego też nawiązała współpracę z Amazon Prime oraz Notino i MakeUp. Dzięki temu produkty True men skin dostępne są w 24 krajach europejskich.
Spółka ma ambitne plany
Obecnie FerrumLabs za pośrednictwem platformy Beesfund realizuje publiczną emisję akcji o łącznej wartości niemal 1,5 miliona złotych. To 20 proc. wszystkich akcji. Sama emisja potrwa do 24 września.
Spółka planuje wypracować przychód w skali roku na poziomie 1 milion złotych w ciągu roku od zakończenia emisji. Do 2024 roku chce zadebiutować na parkiecie NewConnect.