"Nowe moce produkcyjne zwiększyły nasz potencjał do obsługi z wcześniejszych do 4 tys. abonamentów, czyli 20 tys. dań, do 20 tys. abonentów, czyli 100 tys. posiłków dziennie. Inwestujemy dalej w maszyny, które usprawnią procesy produkcyjne, laminacji, gotowania, żeby przygotowywać posiłki szybciej i smaczniej. Nadal uważamy się za restaurację, tylko że wielką i chcemy żeby każdego dnia produkt był coraz lepszy. Rozbudowujemy dział dietetyczny, sensoryczny. Produkcja pozostaje w jednym miejscu, żeby trzymać jakość" - powiedział ISBnews Lubiak.
Zaznaczył, że inwestycje zobowiązują, aby "pójść dalej".
"Kolejne nowości będziemy ogłaszać w ciągu najbliższego pół roku. Chcemy np. zwiększać naszą elastyczność, np. skierować ofertę do osób, które chciałyby spróbować lub zamówić mniejszą liczbę posiłków. Pracujemy nad coraz większa dostępnością naszej oferty dla klientów. Nadal ten rynek jest we wstępnej fazie rozwoju w Polsce, a my jesteśmy jego liderem. Dodatkowo wychodzimy za granicę" - dodał prezes Maczfit.
Maczfit to lider cateringu dietetycznego w Polsce.
Sebastian Gawłowski