Sklep online ma na celu wsparcie i jednoczesne przyspieszenie sprzedaży wybranych produktów przeciwpożarowych. Platforma umożliwia szybkie i efektywne zakupy w dogodnym czasie, miejscu i przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców biznesowych pozostają zespoły handlowe Mercor, szczególnie pomocne w przypadku niestandardowych zamówień, indywidualnego doradztwa produktowego, podano.
"Stworzyliśmy sklep internetowy, który wesprze naszą sprzedaż początkowo w Polsce, ale docelowo myślimy o rozwijaniu platformy e-commerce na rynkach zagranicznych. Pracowaliśmy nad projektem już od pewnego czasu, obserwując stale zmieniający się rynek, rosnącą potrzebę mobilności naszych odbiorców z sektora B2B. Bazowaliśmy na pozytywnych doświadczeniach - jeśli chodzi o sprzedaż internetową - zagranicznych spółek z Grupy Mercor. Wiele systemów przeciwpożarowych gotowych do zamontowania i zastosowania może być kupowanych samodzielnie np. przez kierowników budów, inżynierów. Dodatkowo uruchomienie sklepu w obecnej sytuacji rynkowej umożliwia zakup produktu bez wychodzenia z domu, poza standardowymi godzinami pracy biur handlowych" - powiedziała dyrektor ds. marketingu i PR Mercor Aleksandra Gierjatowicz, cytowana w komunikacie.
Grupa Mercor celuje w ugruntowanie pozycji lidera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz umacnianie swojej pozycji jednego z głównych europejskich graczy na rynku biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.