Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Mex Polska opublikuje założenia dalszego rozwoju do końca br.

0
Podziel się:

Mex Polska planuje opublikować do końca br. założenia dalszego rozwoju, poinformował prezes Paweł Kowalewski.

Mex Polska opublikuje założenia dalszego rozwoju do końca br.

"Spółka będzie publikować założenia rozwoju, bo obecna strategia finiszuje w tym roku" - powiedział Kowalewski podczas konferencji prasowej.

"Naszą wizję już można sobie wyobrazić, my ją doprecyzujemy, pewnie pod koniec roku" - dodał.

Z jego słów wynika, że spółka poda też założenia co do rozwoju liczby lokali w poszczególnych sieciach na 2020 r. i kolejne lata.

Wcześniej podczas konferencji Kowalewski mówił o elementach składających się na wizję spółki - m.in. otwarciu wszystkich czterech posiadanych konceptów na rozwój, także w ramach franczyzy, i możliwościach ekspansji zagranicznej, która już rozpoczęła się od pierwszego lokalu w Berlinie. Z jego słów wynika także, że spółka stawia i raczej będzie stawiać na rozwój i doskonalenie własnych konceptów, a nie akwizycje.

Prezes przypomniał także, że spółka realizuje politykę wypłaty dywidendy (w tym roku 19 gr/akcję) i zapowiedział, że chce ją kontynuować.

"Realizujemy politykę dzielenia się zyskiem z akcjonariuszami. W tym roku to jest yield ok. 6%. Inwestycje finansujemy z tanich kredytów, stąd część płynności można przeznaczyć na dywidendę. My będziemy [w przyszłości] rekomendować jako zarząd" - powiedział.

Mex Polska S.A. wraz ze spółkami powiązanymi organizacyjnie i kapitałowo tworzą grupę kapitałową, która zarządza działającymi lokalami gastronomicznymi grupy, rozwija sieć posiadanych placówek zarówno ze środków własnych grupy jak i poprzez udzielanie franczyzy na posiadane w swoim portfelu koncepty gastronomiczne zewnętrznym inwestorom. Grupa posiada w swoim portfelu i rozwija koncepty gastronomiczne: Pijalnia Wódki i Piwa, The Mexican, PanKejk i Prosty Temat. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)