"Prowadzimy rozmowy w celu zwiększenia dostępności Monnari w sklepach ulokowanych nie tylko w centrach handlowych. Pracujemy nad rozbudowaniem sieci franczyzowej" - powiedział dyrektor ds. finansowych Miłosz Kolbuszewski podczas wideokonferencji.
Ze słów prezesa Mirosława Misztala wynika, że sklepy franczyzowe zostałyby uruchomione przede wszystkim w mniejszych miastach, oczywiście, z uwzględnieniem potencjału sprzedażowego marki, która "nie jest najtańszą".
"To będzie kilka-kilkanaście procent placówek. To nie będzie zmiana całkowita, a uzupełnienie, dywersyfikacja" - podkreślił prezes.
Monnari na koniec I kw. posiadało 170 salonów Monnari wobec 167 rok wcześniej i 31 salonów Femestage. Obecnie 169 ze 170 salonów Monnari jest czynnych.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.