"Femestage nie jest rentowna, ale będzie, to jednak wymaga czasu. Obecnie sieć sklepów Femestage Eva Minge to 18 placówek. Docelowo chcemy zwiększyć ich liczbę dwukrotnie do 35-40, aby osiągnąć odpowiednią rentowność" - powiedział dziennikarzom Misztal.
Misztal nie chciał dokładnie określić, ile może potrwać zwiększenie sieci sprzedaży Femestage Eva Minge.
W grudniu 2018 r. spółka podała, że Ms Wear Sp. z o.o. (spółka zależna od Monnari Trade) nabyła 75 udziałów o wartości nominalnej 50 zł za każdy udział, stanowiących 75% kapitału zakładowego/głosów w Centro 2017 Sp. z o.o. podmiotu dominującego dla grupy kapitałowej tworzonej przez spółki zależne, które są właścicielem praw do marki Femestage Eva Minge.
Monnari podało dzisiaj podczas konferencji, że liczy na szereg synergii z Femestage poprzez m.in. zwiększenie skali działania dotyczących m.in. obszaru najmu i zakupu kolekcji, redukcji kosztów zakupu kolekcji, redukcji kosztów w zakresie magazynu, zmiana w zakresie zlecania produkcji czy ograniczenie kosztów zarządzania siecią oraz kosztów centrali.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.