"Kolejne dwa nowe tematy podobne, jak 'Model Builder', ale do znacznie szerszego grona, planujemy ujawnić do końca roku. Będą one charakteryzowały się większą od 'Model Builder' uniwersalnością - bliżej 'House Flipper'" - powiedziało Gardeła podczas spotkania z dziennikarzami.
"Model Builder" to najnowszy ogłoszony przez dewelopera tytuł. Teaser został wypuszczony w poniedziałek.
"Wishlista idzie dynamicznie. Możliwe, że przeprowadzimy kampanię na Kickstarter. Zakładamy wydanie na PC do końca 2020, a docelowo na większość platform, w tym VR. Gra będzie miała opcje składania modeli, które pozwolą na elastyczność, co zwiększy potencjał marketingowy. Gra ma naprawdę pozytywny odzew od graczy i myślimy że potężny potencjał sprzedażowy" - dodał wiceprezes.
Podobnie ocenił potencjał "Deadliest Catch" (early access zaplanowany na 14 listopada, orientacyjnie premiera w I kw. 2020 r.), a także "Baikonur". Gry te zostały przez spółkę zakwalifikowane do kategorii premium (największe produkcje spółki z promocją na Steam, które mają pomóc stworzyć własne IP Moonlit na tej platformie w obliczu zmian algorytmów dla promocji nowych projektów.
Wiceprezes dodał, że spółka ma pieniądze na to, co planuje w aktualnym planie wydawniczym. Natomiast zarząd Moonlit może rozważyć pozyskanie dodatkowego finansowania, ponieważ skala nowych projektów może tego wymagać. Według jego słów, jedną z rozważanych opcji mogłaby być "raczej niewielka" emisja.
Moonlit to polski gamingowy software house zamierzający poszerzyć swoją działalność o segment produkcji gier własnych. Zadebiutował na NewConnect w połowie 2019 r.