"Wdrażane przez nas rozwiązanie skraca czas obsługi, co wpływa na większą satysfakcję klientów, a jednocześnie wprowadza w sposób automatyczny pełny elektroniczny obieg dokumentów i pozwala na znaczącą redukcję zużywanego papieru. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego jako instytucji nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, ale również wprowadzającej proekologiczne rozwiązania. Digitalizacja procesów jest jednym z kluczowych elementów strategii 'PKO Bank Przyszłości'" - powiedział dyrektor Sieci i Wsparcia Sprzedaży PKO Banku Polskiego Bartłomiej Wypchło, cytowany w komunikacie.
Nowe urządzenia wdrażane w oddziałach banku otwierają możliwość łączenia w jednym rozwiązaniu istotnych elementów obsługi klientów - bezpośrednią i kontekstową komunikację z klientem oraz proces podpisywania dokumentów. Z poziomu jednego urządzenia (stacji roboczej) można dowiedzieć się więcej na temat oferowanych produktów bankowych, podpisać dokument oraz w asyście doradcy zalogować do serwisu internetowego. Partnerem PKO BP w tym procesie jest firma Nanovo, która odpowiada za wdrożenie i obsługę techniczną rozwiązania. Bazowym systemem jest autorskie oprogramowanie SIGNIO, podano także.
"Zaufanie, jakim obdarzyła nas tak ważna dla polskiego sektora finansowego i całej gospodarki instytucja jest najlepszym dowodem na to, że rozwiązanie Nanovo jest efektywną odpowiedzią na realne potrzeby rynku. Wspólnie pracowaliśmy nad koncepcją pozwalającą usprawnić i scyfryzować proces podpisywania dokumentów, wpisując się w wizję i strategię banku. Wysoce cenimy sobie partnerską współpracę z PKO Bankiem Polskim" - powiedział prezes Nanovo Piotr Badowski, cytowany w komunikacie.
Wprowadzenie do oddziałów PKO BP rozwiązania podpisu na ekranie dotykowym współzaprojektowanego przez Nanovo wpisuje się w politykę banku, której celem jest ograniczenie zużycia papieru i optymalizacja procesu obiegu dokumentów.
Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizacją spółki jest projektowanie i wdrożenia cyfrowych kanałów komunikacji dedykowanych dla przestrzeni handlowo-usługowych i obiektów biurowych.