"Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych Neinver w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek" - powiedziała country head Neinver w Polsce Bożena Gierszewska-Mroziewicz, cytowana w komunikacie.
"Debiut Factory Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku" - dodała dyrektor centrum Małgorzata Pastuszka.
Śląski outlet, zarządzany przez Neinver, na 12 000 m2 gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu. Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku.
Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Neinver w Polsce zarządza siecią outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.