"W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9%, a centra odwiedziło 5,6 mln klientów. Neinver , który w Polsce jest operatorem czterech outletów Factory: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, znacząco wzmocnił pozycję lidera w kraju wraz z otwarciem w marcu tego roku centrum Silesia Outlet w Gliwicach i późniejszym nabyciem outletu wspólnie z Nuveen Real Estate" - czytamy w komunikacie.
"Konsekwentny rozwój konceptu outletowego w centrach z portfolio Neinver od lat przynosi stabilny wzrost wartości sprzedaży, mimo zmian na polskim rynku. Factory to najlepiej rozpoznawalna marka outletów w kraju, gwarantująca łowcom okazji pozytywne doświadczenia zakupowe, a najemcom i przedstawicielom marek stabilny wzrost ich biznesu" - powiedziała country head Neinver w Polsce Bożena Gierszewska-Mroziewicz, cytowana w komunikacie.
Spółka podała, że w Europie wielkość sprzedaży w outletach z portfolio Neinver wyniosła 487 mln euro w I połowie 2019 roku, co stanowi 8% wzrost r/r. Całkowita liczba odwiedzających w 16 outletach wzrosła o 3% r/r do 21 mln.
"Odnotowaliśmy świetny wynik naszego portfolio outletowego w pierwszej połowie tego roku na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność" - wskazał dyrektor zarządzający firmy Carlos González, cytowany w komunikacie.
Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Neinver w Polsce zarządza siecią czterech outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.