Obie firmy podpisały umowę, na mocy której notowana na NewConnect Adv.pl posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR).
Augmented Reality jest stosunkowo nową technologią w Polsce, która będzie się dynamicznie rozwijać. Dzięki nawiązanej współpracy Adv.pl wejdzie jako pierwsza na nowy niewysycony w Polsce rynek Augmented Reality. Spółka spodziewa się, że rozszerzenie oferty przyczyni się w przyszłości do wzrostu przychodów.
- _ Nawiązanie współpracy z globalnym liderem technologii Augmented Reality to dobra wiadomość dla naszych akcjonariuszy _. _ Dzięki temu rozszerzamy portfolio naszych usług dla klientów i wchodzimy w rozwojowy segment rynku. _- powiedział Rafał Dziedzic, prezes zarządu Adv.pl.
W technologii oferowanej przez Adv.pl nośnikiem przekazu może być niemal wszystko: produkt, jego opakowanie, dowolne obrazy, nie tylko ascetyczny czarno-biały marker wykorzystywany do tej pory w polskich rozwiązaniach AR. Zaawansowana technologia Adv.pl daje możliwość rozpoznawania także twarzy konsumenta oraz innych obiektów ruchomych.
- _ Dotychczasowe zastosowania komercyjne Augmented Reality w Polsce korzystały z darmowych bibliotek technologicznych, w związku z tym działały zawodnie i cechowały się bardzo ograniczonymi możliwościami formy, miejsca i technologii _ - mówi Antoine Brachet, Indirect Channel Manager w Total Immersion.
Wskazuje, że rozwiązania oferowane przez Adv.pl i Total Immersion można natomiast zastosować w każdym kanale komunikacji marketingowej: punktach sprzedaży, eventach,
e-marketingu, reklamie prasowej oraz innych punktach styku konsumenta z marką. Rozszerzona Rzeczywistość to system łączący w czasie rzeczywistym świat realny z generowanym komputerowo.
Dzięki dostępowi do rozwiązań Total Immersion Adv.pl tworzy także gry i aplikacje mobilne wykorzystywane w promocji miast, muzeów oraz na rynku nieruchomości. Total Immersion jest francuską firmą o zasięgu globalnym, a Adv.pl to jedyny i wyłączny jej partner w Polsce.