*Agencja Cube Group, specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM), chce wejść na NewConnect w pierwszej połowie tego roku. Spółka chce pozyskać środki m.in. na rozwój sprzedaży i rozwój narzędzi SEM i SEO. *
Cele strategiczne spółki obejmują m.in. rozwój sprzedaży w zakresie marketingu w wyszukiwarkach i reklam w sieciach reklamy kontekstowej, intensywne budowanie know-how, jak też rozwój narzędzi SEM i SEO.
"Jesteśmy pierwszą agencją zajmującą się SEM, która wchodzi na New Connect. Można powiedzieć, że rynek, na którym działamy, rośnie w oczach. Według danych opublikowanych przez IAB Polska, wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce" - powiedział Marcin Hutnik, prezes Cube Group, cytowany w komunikacie
Spółka szacuje, że w 2008 roku wydatki na SEM w Polsce sięgną 190 mln złotych.
Cube Group jest specjalistyczną agencją zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach.