Każdy posiadacz 2 praw poboru (zostały dopisane do rachunków 28 kwietnia br.) będzie mógł objąć jedną nową akcję Fabryki Diet po cenie emisyjnej 0,32 zł. W ostatnim miesiącu akcje spółki były wyceniane w przedziale od 0,50 zł do 0,40 zł.
Zapisy na akcje nowej emisji będą przyjmowane od 1 do 8 czerwca br.
Pieniądze (0,25 mln zł) mają posłużyć na sfinansowanie nowych projektów spółki. Fabryka Diet, powołała już spółkę zależną _ wygrajkonkurs.pl _, która będzie prowadziła projekt internetowy pod tą samą nazwą. Rozszerzenie zakresu działalności spółki w zakresie multimediów, stanowi część strategii marketingowo-medialnej Fabryki Diet. Nowy podmiot jest spółką celową która będzie się starała o dofinansowanie ze środków unijnych.
_ Naszą ambicją było tworzenie projektów i produktów, wokół których zbierałyby się społeczności internetowe zainteresowane zdrowym trybem życia, zaś dzięki środkom z emisji uda nam się te zamierzenia zrealizować _ - mówi prezes spółki Monika Rola.
Poza projektem portalu społecznościowego spółka planuje uruchomić kolejny komercyjny projekt internetowy. Nowy portal, którego nazwy spółka na razie nie podaje ma mieć charakter live stylowy i być związany tematycznie z zagadnieniami zdrowego trybu życia. Zdaniem zarządu spółki atutami nowych przedsięwzięć są niskie koszty z nimi związane i potencjalny bardzo szybki zwrot na zainwestowanym kapitale.
_ Dzięki nowym projektom uda nam się zdywersyfikować źródła przychodów i bardzo szybko osiągnąć zwrot zainwestowanego kapitału, dzięki niskim kosztom przygotowania projektów _ - tłumaczy Monika Rola.