Wrocławska spółka z segmentu nowych technologii ma się pojawić na NeConnect w drugiej połowie sierpnia.
Z trwającej właśnie prywatnej oferty akcji spółka chce pozyskać 2 mln złotych. Poza nową emisją akcje za 1 mln zł chce sprzedać główny akcjonariusz - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. Środki pozyskane z oferty prywatnej spółka chce przeznaczyć m.in. na budowę portali internetowych w różnych kategoriach, zwiększenie zasięgu sprzedaży powierzchni reklamowej oraz inwestycje w atrakcyjne istniejące projekty.
Tro Media w formie spółki akcyjnej działa od 9 lipca br. Do końca 2009 r. działalność prowadzona była w formie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, która w 2010 r. została wniesiona do spółki zËograniczoną odpowiedzialnością, a ta następnie przekształcona w spółkę akcyjną. W 2009 r. Tro Media miała ponad 2 mln zł przychodów i 663 tys. zł zysku.
Działalność Tro Media opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów: budowie grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych, zarządzaniu powierzchnią reklamową i na działalności inwestycyjnej.
Organizatorem oferty i autoryzowanym doradcą spółki jest Biuro Maklerskie DnB Nord.