"Chciałbym, żeby rozwijało się jak do tej pory, z jasną strategią i ofertą, jakiej klienci oczekują. Musimy dbać o to, co zostało osiągnięte. Budując dalej całą naszą infrastrukturę [musimy pamiętać, że] najważniejszy zawsze jest klient - to jest nasze główne zadanie. Z urządzeniami nic nie można zrobić, jeśli nie ma kontentu. Kontent i usługi dodane to jedna z naszych specjalności. Następne lata będziemy rozwijać się w tej konfiguracji współpracy - to grupa będzie rozwijać się bardzo dobrze" - powiedział Błaszczyk na konferencji prasowej.
"Grupie nic nie brakuje, ale nigdy nie mówiliśmy, że to koniec drogi i teraz też tak nie powiem. Mamy kolejne pomysły, ale wymagają analizy" - dodał prezes.
Wskazał, że grupa pracuje nad jednym urządzeniem "spełniającym wszystkie oczekiwania klientów".
Strategia zakłada m.in., że grupa dysponuje własnymi kluczowymi aktywami i infrastrukturą. Jak wskazał członek zarządu Maciej Stec, Netia uzupełniła "puzzle strategiczne" grupy internetem światłowodowym z zasięgiem 2,5 mln gospodarstw domowych.
"Strategia smartDOM to szerokie portfolio usług z emocjonującym kontentem, stabilna usługa za miesięczną opłatę przy satysfakcjonującej jakości. Połączenie usług z emocjami strategicznym jest wariantem wygrywającym. Dodatkowo wszystko to w programie oszczędnościowym" - wskazał Stec.
Zapowiedział nowa usługę - połączenie dekodera ze światłowodem. "Wchodzimy tym na zupełnie nowe obszary. Celujemy też w dosprzedawanie usług dodanych (VAS) i budowanie wartości klienta przez angażujący kontent. 33 kanały TV w każdym istotnym segmencie widowni z lokalną produkcją to przewaga nad zagranicznymi graczami" - stwierdził Stec.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.