Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Orange i Oppo ogłosiły partnerstwo w zakresie personalizacji urządzeń i eSIM

1
Podziel się:

Orange i Oppo ogłaszają europejskie partnerstwo w zakresie wspólnych innowacji w celu pionierskiej personalizacji urządzeń dystrybuowanych na wolnym rynku i przewodzenia rozwojowi eSIM, podało Oppo.

Orange i Oppo ogłosiły partnerstwo w zakresie personalizacji urządzeń i eSIM

"Orange i Oppo ogłosiły współpracę o partnerstwie w zakresie współinnowacji, która pomoże w dostarczaniu usług Orange do szerokiej gamy smartfonów OPPO i urządzeń IoT w Europie, z myślą o rozszerzeniu tej umowy do wszystkich rynków na których działa operator" - czytamy w komunikacie.

"W Oppo zawsze na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję klienta, zarówno w relacjach z konsumentami, jak i klientami biznesowymi. Dlatego cieszymy się, że w tak krótkim czasie zdobyliśmy zaufanie czołowych w branży partnerów, takich jak Orange. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej doskonałej współpracy, a także - biorąc pod uwagę kolejne projekty, które OPPO już rozwija w Polsce - jestem przekonany, że razem będziemy dostarczać klientom Orange produkty najwyższej jakości" - powiedział dyrektor generalny Oppo w Polsce Leo Li, cytowany w komunikacie.

Podstawowym celem partnerstwa jest wspólne tworzenie innowacyjnych rozwiązań, aby sprostać zmieniającym się potrzebom konsumentów. Orange i Oppo wspólnie pracują m.in. nad wprowadzeniem nowego smartwatcha eSIM. Orange stał się pierwszym operatorem na świecie, który zdalnie łączy się i aktywuje eSIM w modelu On Device WearOS, co stanowi część strategii multi-SIM Orange, zaznaczono w informacji.

"W @Orange_Polska mamy już kilka urządzeń tego producenta. Planujemy kolejne dające możliwość korzystania z #eSIM i #hello5G" - napisał rzecznik Orange Polska Wojciech Jabłczyński na swoim profilu na Twitterze.

"Chodzi o zastosowane technologie, jakość urządzeń i ich wygląd. Dlatego w czwartym kwartale tego roku nasi klienci mogą spodziewać się jeszcze większej oferty Oppo" - dodał Dariusz Chróścik, który odpowiada w Orange Polska za zarządzanie portfolio smartfonów i urządzeń, cytowany na blogu biura prasowego operatora.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.

telekomunikacja
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Tęczowy Pstrą...
4 lata temu
Nie kupujci Oppo! Od pięciu miesięcy trwa reklamacja. Telefon jest trzeci raz w naprawie i za każdym razem serwis nie widzi usterki, ale zgłoszenie przyjmują. Tyle na temat satysfakcji klienta.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Tęczowy Pstrą...
4 lata temu
Nie kupujci Oppo! Od pięciu miesięcy trwa reklamacja. Telefon jest trzeci raz w naprawie i za każdym razem serwis nie widzi usterki, ale zgłoszenie przyjmują. Tyle na temat satysfakcji klienta.