Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

PAIH: Bella Farmacja i Nou Poland mają umowy na eksport kosmetyków do Malezji

1
Podziel się:

Bella Farmacja - właściciel marki Be Organic - oraz Nou Poland - producent perfum - podpisały umowy eksportowe z malezyjskim dystrybutorami, podała Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

PAIH: Bella Farmacja i Nou Poland mają umowy na eksport kosmetyków do Malezji

"Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć kolejne marki kosmetyczne z Polski w znalezieniu dystrybutora w Malezji. Jak dotąd, kontrakty eksportowe - dzięki współpracy z ZBH Kuala Lumpur - podpisało również sześć innych polskich firm: Chantal, Seboradin, Flos-Lek, Cote d'Azur, Uroda Polska i Eveline Cosmetics. Kosmetyki z Polski są coraz bardziej popularne w Malezji, a my od ponad dwóch lat skutecznie promujemy tutaj polską branżę kosmetyczną" - powiedział kierownik biura handlowego PAIH w Malezji Przemysław Zaręba, cytowany w komunikacie.

Kosmetyki Nou Poland trafią na rynek pod koniec listopada, natomiast produkty Be Organic, po przejściu procedury rejestracji w malezyjskiej agencji farmaceutycznej NPRA (National Pharmaceutical Regulatory Agency), wejdą do sprzedaży w Malezji jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia, podała Agencja.

"Sukces miał swój początek podczas ubiegłorocznych targów Cosmobeaute Malaysia, gdzie obie firmy wzięły udział Polskim Stoisku Narodowym organizowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Dzięki m.in. wsparciu Zagranicznego Biura Handlowego w Kuala Lumpur Bella Farmacja oraz Nou Poland nawiązały dobre relacje z lokalnymi dystrybutorami, a następnie podpisały umowy eksportowe" - czytamy dalej.

Bella Farmacja, jak i Nou Poland to firmy rodzinne.

Kosmetyki europejskie, na równi z koreańskimi, są bardzo popularne w Malezji. Jednocześnie te z Polski są atrakcyjne dla lokalnych dystrybutorów ze względu na ich jakość (składniki), atrakcyjne opakowania i cenę. Barierą są oczywiście dodatkowe koszty transportu oraz czas oczekiwania na towar, średnio około 5-6 tygodni, wskazano w materiale.

ZBH Kuala Lumpur wsparło osiem polskich firm kosmetycznych w znalezieniu partnerów handlowych i promocji swoich marek w Malezji.

Jak podała PAIH, według szacunków Global Data, średnioroczny wzrost malezyjskiej branży kosmetycznej w latach 2018-2023 wyniesie 4,2% - z 1,6 mld USD w 2018 r. do 2,1 mld USD w 2023 r. Największy udział w wartości (29,3%) mają produkty do pielęgnacji skóry. Najszybciej rosnącą kategorią są kosmetyki do makijażu, ich obecny udział w rynku wynosi 4,71% Wzrost konsumpcji kosmetyków i artykułów toaletowych na mieszkańca Malezji wyniosła 13,6 sztuk w 2018 r. i prognozowany jest do 14,7 sztuk w 2023 r.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) na całym świecie. Wzmacnia rozpoznawalność polskich marek na międzynarodowych rynkach, promuje rodzime produkty i usługi oraz rozwiązania technologiczne made in Poland. Agencja pomaga przedsiębiorcom w wyborze optymalnej ścieżki ekspansji za granicą. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz realizację polskich inwestycji w kraju.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
marcia
4 lata temu
cudownie, że Floslek znalazł się wśród tych firm
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
marcia
4 lata temu
cudownie, że Floslek znalazł się wśród tych firm

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.