Wnioski można składać online do 11 marca 2020 r. (do godz. 16:00). Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 425 670 zł przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł (wartość kosztów kwalifikowalnych). Wkład własny to minimum 15%.
"Go to Brand" kierowany jest do firm z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, w praktyce obejmuje więc wiele z polskich MŚP" - powiedział zastępca dyrektora departamentu internacjonalizacji przedsiębiorstw w PARP Aneta Brzuzy, cytowana w komunikacie.
Dofinansowanie mogą otrzymać projekty, które mają na celu promocję marek produktowych (wyrobów bądź usług) mieszczące się w tzw. Branżowych Programach Promocji (określonych przez Ministerstwo Rozwoju). Dotyczą one szczególnie sektorów: biotechnologii i farmaceutyków, budownictwa, części samochodowych i lotniczych, maszyn i urządzeń, mody i kosmetyków, IT/ICT, jachtów i łodzi rekreacyjnych, żywności, sprzętu medycznego, mebli oraz usług prozdrowotnych.
PARP podkreśla, że dzięki konkursowi "Go to Brand" marki mają szansę na zyskanie rozpoznawalności na rynkach zagranicznych, na czym - jak zaznacza - zyskuje również wizerunek polskiej gospodarki.
Przedsiębiorstwa mogą starać się o sfinansowanie udziału w targach, wystawach, misjach gospodarczych oraz innych dodatkowych działaniach promocyjnych, a także o finansowanie kosztów usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia prowadzonej działalności gospodarczej. Do tej pory przedsiębiorcy byli bardzo zainteresowani tego rodzaju wsparciem, o czym świadczy - jak podano w komunikacie - liczba blisko 3 400 wniosków.