"Dealz planuje zwiększyć sieć do łącznie 200 sklepów w Polsce i Hiszpanii w ciągu następnych trzech lat. Obecnie Dealz ma ponad 35 sklepów w Polsce" - poinformowało ISBnews biuro prasowe Pepco Group.
Pepco Group obejmuje trzy mocne i niezależne marki dyskontów wielobranżowych: Pepco, Dealz i Poundland. Dealz prowadzi ponad 100 sklepów w Polsce, Irlandii i Hiszpanii, oferując europejskim klientom prosty model cenowy oraz niskie ceny.
"Małe i średnie sklepy Dealz są dogodnie rozlokowane w centrach i parkach handlowych oraz na głównych ulicach. Oferują starannie dobrane towary szybkozbywalne, wyroby przemysłowe oraz odzież. Dealz to marka dobrze zakorzeniona w Irlandii, która ma też mniejsze, ale szybko rosnące portfolio sklepów w Polsce i Hiszpanii - dwóch dużych i rozwijających się rynkach o niezaspokojonym jeszcze popycie na towary dyskontowe" - czytamy w komunikacie spółki.
W piątek Pepkor Europe poinformowała o zmianie nazwy na Pepco Group, podkreślając, że zmiana ta "wskazuje na relację grupy z jej największą, zajmującą czołową pozycję na rynkach środkowoeuropejskich marką konsumencką, szybko rozwijającą się siecią dyskontów niespożywczych Pepco".
"Grupa planuje udostępniać klientom do 300 nowych placówek rocznie, głównie pod marką Pepco ze względu na możliwość wykorzystania czołowej pozycji rynkowej w 11 krajach, w których już działa. Intensywniej będą też otwierane sklepy Dealz - inspirowane marką Poundland z towarami szybkozbywalnymi, przemysłowymi i odzieżą - początkowo w Polsce i Hiszpanii" - czytamy dalej w komunikacie.
PEPCO, Poundland i Dealz działają w krajach o gospodarkach należących do największych w Europie. Pepco Group ma 2 698 sklepów w 14 krajach, w tym w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii, Bułgarii, Czechach oraz innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Zatrudnia ponad 33 000 osób.
Renata Oljasz