"Skumulowane nakłady [będą] w granicach 130 mln zł" - powiedział Grabowski podczas konferencji prasowej.
Wśród inwestycji wymienił m.in. zakup podbijarki torowej, dźwigu - przydatnego zwłaszcza w kontekście realizacji projektów w portach - oraz wymianę sprzętów o mniejszej wartości.
Wiceprezes i dyrektor finansowy Marcin Zachariasz poinformował natomiast, że tegoroczny capex to 47 mln zł, z czego 31 mln zł zostało wydatkowane w I półroczu.
Na początku września spółka przyjęła strategię na lata 2019-2023, która zakłada m.in. skumulowane przychody na poziomie ponad 8,8 mld zł, przy założeniu średniej marży brutto na sprzedaży nieznacznie powyżej 5%. Mimo planowanej dywersyfikacji, spółka zamierza utrzymać poziom rynkowy w modernizacji i rewitalizacji polskich linii kolejowych na poziomie 15-16%.
Torpol specjalizuje się w budowie oraz modernizacji stacji, linii i szlaków kolejowych oraz linii tramwajowych. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 roku. W 2018 r. miała 1,53 mld zł skonsolidowanych przychodów.