"Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w roku. Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jesteśmy na niego przygotowani - zarówno pod kątem logistyki, jak i stanu magazynów. Zamknięcie galerii handlowych z pewnością przełoży się na wzrost zainteresowania zakupami on-line" - powiedział prezes Wiktor Pyrzyk, cytowany w komunikacie.
W minionym okresie nadal rosła popularność serwisu Giftbay.pl. Działająca od kwietnia br. platforma oferująca spersonalizowane prezenty oraz gadżety w III kw. wypracowała 149 tys. zł przychodu. W najbliższych tygodniach spółka planuje uruchomienie rumuńskiej wersji serwisu - dobiegły końca prace związane z tłumaczeniem strony, podano także.
"Sytuacja rynkowa dla biznesów e-commerce jest sprzyjająca, dlatego zamierzamy maksymalnie wykorzystać nadchodzące tygodnie. Cieszymy się, że udało nam się zakończyć przeprowadzkę do nowej siedziby. Teraz czas na intensywną realizację naszych planów biznesowych" - dodała wiceprezes Ewelina Bury.
Spółka zamierza zintensyfikować prace związane z rozwojem marek Plantwear Home i Plantwear Kids. Zapowiada także rozwój kolejnych marek, a także dalszą ekspansję geograficzną, podsumowano w materiale.
Plantwear działa na rynku lifestyle'owych akcesoriów drewnianych, jest producentem wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Na początku 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.