"Do lipca 2019 roku nasza oferta koncentrowała się na sprzedaży energii elektrycznej. To, że rozwinęliśmy ją o wysokometanowy gaz ziemny jest dowodem na to, że nasza firma dynamicznie się rozwija. Analizujemy i rozważamy szereg różnych produktów. Na przestrzeni roku poszerzymy naszą ofertę o kolejne rozwiązania, których już dziś oczekują od nas klienci biznesowi, w tym z sektora MŚP" - powiedział Skwarek, cytowany w materiale przesłanym ISBnews.
Ofertę sprzedaży energii elektrycznej spółka kieruje zarówno do klientów indywidualnych jak i biznesowych. W przypadku produktu paliwa gazowego obecnie skupia się na segmencie małych i średnich firm.
"Dodatkowo w 2020 r. planujemy wprowadzić do oferty audyt efektywności energetycznej dla firm oraz instalacje fotowoltaiczne. Są to typowe produkty, które działają na korzyść klientów i służą redukcji kosztów związanych z poborem energii" - wskazał dyrektor.
Po Prostu Energia powstała w 2016 r. Jest częścią szwajcarskiej grupy energetycznej Alpiq - jednej z największych spółek obrotu energią na świecie.