Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty, mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, podano.
"Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza POLOkarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki. Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań nasz program musi być innowacyjny. I taki właśnie jest. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu nasi klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund" - powiedział dyrektor zakupów i narketingu w POLOmarkecie Jarosław Brudnicki, cytowany w komunikacie.
Karta lojalnościowa POLOmarketu jest honorowana we wszystkich marketach sieci na terenie kraju. Jej wydanie jest bezpłatne.
Sieć POLOmarket działa od 1997 r., obecnie to około 280 placówek zlokalizowanych w małych i dużych miastach na terenie całej Polski.