"Te dwa miesiące IV kw. są w miarę dobre, wszystko zależy od grudnia wydaje się, że jak to się wszystko uda, to rynek reklamy ma szansę na niski jednocyfrowy wzrost" - powiedział Janowski dziennikarzom.
Według danych Cyfrowego Polsatu (za agencją Starcom), wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring w I-III kw. tego roku spadły o 0,7% r/r do 3 047 mln zł. Z kolei przychody Grupy Polsat w tym okresie wzrosły o 1,7% r/r do 845 mln zł.
"W efekcie nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 27,7%" - dodał Janowski podczas konferencji prasowej.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.