Na koniec czerwca sieć Dino liczyła 1 622 sklepy, podczas gdy rok wcześniej - 1 302 sklepy. Oznacza to, że w ciągu roku przybyło 320 marketów.
W pierwszej połowie 2021 roku Dino otworzyło 150 nowych sklepów, znacznie więcej niż w analogicznym półroczu rok temu, kiedy otwarto 84 sklepy.
Sieć Dino jest więc znacznie większa od popularnej sieci Lidl, która liczy niecałe 800 marketów. Jednak polskiej marce wciąż daleko pod tym względem do Biedronki, która ma 3,1 tys. sklepów.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino zwiększyła się na koniec czerwca do 633 tys. m kw. z 505 tys. m kw. rok temu. Sklepy Dino zlokalizowane są głównie w zachodniej części Polski.
Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2017 roku. Właściciel Dino Tomasz Biernacki jest drugim najbogatszym Polakiem według rankingu "Wprost”.
Zobacz też: Tajemniczy polski miliarder. Nikt nigdy go nie widział, a ma więcej pieniędzy niż rodzina Kulczyków
W ubiegłym roku przychody Dino ze sprzedaży wyniosły 10,1 mld zł. Z kolei w pierwszym kwartale 2021 roku, przychody wyniosły 2,76 mld zł. Spółka zarobiła prawie 145 mln zł, czyli o 40 proc. więcej niż w analogicznym kwartale 2020 roku.