"Liczba aktywnych subskrybentów CDA Premium w bieżącym miesiącu przekroczyła 300 tys. Stanowi to wzrost o około 45,8 proc. względem analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie spółki. To rekord.
Jej przedstawiciele przyznają, że obserwują w ostatnim czasie wzmożone zainteresowanie usługami CDA Premium.
"Trendy wzrostowe obserwowane od początku uruchomienia przez spółkę usługi VOD zostały wzmocnione przez restrykcje narzucone przez rząd w związku ze stanem epidemiologicznym, które sprzyjają pozostawaniu w domu i częstszą niż zwykle konsumpcją treści wideo na żądanie" - czytamy.
Płatna usługa CDA Premium, która oferuje dostęp do katalogu licencjonowanych filmów, wystartowała w styczniu 2016 roku. Od tego momentu jej popularność cały czas rosła: współpracę z CDA rozpoczynali kolejni dystrybutorzy, powiększał się katalog dostępnych filmów, przybywało osób korzystających z usługi.
- Na tak duży wzrost liczby osób płacących za CDA Premium z całą pewnością wpływ miała epidemia i związana z nią kwarantanna. Jednak rosnącej popularności naszej usługi nie można tłumaczyć tylko lockdownem, bo praktycznie każdy kolejny wynik kwartalny jaki raportuje spółka jest lepszy od poprzedniego - komentuje Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy.
Czytaj więcej: Polski rząd najbardziej hojny w Europie. Na walkę z koronawirusem przeznaczy 6,5 proc. PKB
- Zarówno w zakresie wyników finansowych, liczby dostępnych filmów, pobranych aplikacji na urządzenia mobilne i telewizory, jak i końcowej liczby osób płacących abonament. Ostatnie tygodnie tylko te tendencje wzmocniły - podkreśla.
Notowana na NewConnect Spółka CDA zanotowała w pierwszym kwartale tego roku rekordowe wyniki: ponad 13 mln zł przychodów i 3,7 mln zł zysku netto. W porównaniu rok do roku, przychody zwiększyły się o 50 proc., a 93 proc. z nich pochodzi ze sprzedaży subskrypcji usługi premium.
Rośnie liczba widzów, wyniki finansowe i notowania akcji. Szczególnie mocny ruch na giełdzie New Connect było widać w marcu, gdy ogłoszono m.in. zamknięcie kin.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie