"Niezmiennie, najwięcej klientów odwiedzało galerie w sobotę, 23 stycznia, a w porównaniu z danymi z analogicznego okresu ubiegłego roku najlepszym dniem dla handlowców była środa, 20 stycznia - footfall osiągnął wtedy 52%" - czytamy w komunikacie.
Wyniki odwiedzalności różnią się w zależności od wielkości obiektu - w bardzo dużych obiektach powyżej 60 tys. m2 GLA footfall w dni handlowe wyniósł 31-34% rezultatów z 2020 r. Najwięcej wizyt klientów odnotowano w średnich centrach o powierzchni 2-3,99 tys. m2 GLA, gdzie odwiedzalność w dni handlowe wahała się od 53 do 61% w porównaniu do analogicznego tygodnia ubiegłego roku, podano również.
Najwięcej osób zarejestrowano w obiektach położonych w południowej części Polski, gdzie odwiedzalność wahała się od 53 do 61% w dni handlowe. Najniższą odwiedzalność zanotowano w regionie wschodnim. Tam średni footfall nie przekroczył 40%, podsumowano.