"Primavera Parfum nie pobiera dodatkowych opłat za umieszczenie produktów na chińskich platformach zakupowych, pracując wyłącznie jako dystrybutor. Tym samym firma zyskuje możliwość dotarcia do blisko 855 mln konsumentów w tym kraju, którzy są najaktywniejszymi użytkownikami telefonów komórkowych i mediów społecznościowych na świecie. [...] Dzięki szerszej współpracy partnerskiej firma kosmetyczna zapewnia wsparcie dla przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku, nie tylko beauty" - czytamy w komunikacie.
Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu - od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.
"Chętnie nawiążemy współpracę z polskimi markami z różnych branż. Część współpracujących z nami serwisów oferuje szerokie spektrum asortymentu - od sprzętu IT, przez produkty gospodarstwa domowego i spożywcze po obuwie, odzież czy dobra luksusowe. Chcemy wykorzystać swój know-how, doświadczenie oraz dobre wypracowane relacje z partnerami do promocji wielu polskich marek i producentów. Uważamy, że wielu krajowych graczy rynkowych, z uwagi na wysoką jakość swoich towarów oraz zamiłowanie Azjatów do wszystkiego, co europejskie, ma szansę odnieść tam sukces, a my możemy im w tym pomóc" - powiedziała dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum Janina Karasek, cytowana w komunikacie.
Dystrybutor e-commerce pod koniec zeszłego roku nawiązał współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związał się z kolejnym serwisem, wchodzącym w skład chińskiego holdingu - Koala.com.
Primavera Parfum, sprzedawca i dystrybutor kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów i makijażu oraz perfum, świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu.