"Nasz klient bardzo skrupulatnie dobiera partnerów do współpracy. Podpisanie umowy wymagało wcześniejszego zaadaptowania naszych standardów organizacyjnych i logistycznych do ich oczekiwań, pełnego zintegrowania się z platformą zakupową Tmall. Cieszymy się z pozytywnej weryfikacji, a tym samym możliwości otwarcia się na niezwykle perspektywiczny rynek chiński. Nie tylko z uwagi na liczbę zamieszkałej tam ludności, ale również przez wzgląd na dbałość azjatyckich kobiet o swój wygląd i pielęgnację ciała. W naszej ofercie nie brakuje polskich produktów. Możliwość ich zakupu poprzez witrynę Tmall będzie doskonałą promocją naszego kraju oraz umożliwi przetarcie wschodnich szlaków innym rodzimym markom" - powiedziała współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum Janina Karasek, cytowana w komunikacie.
Obecnie dostępnych jest na Tmall.com ok. 100 referencji polskiego dystrybutora, podano także.
"W przyszłym roku będziemy systematycznie poszerzać nasz asortyment dostępny na platformie" - dodała Karasek.
Firma zapowiada również wejście z produktami na platformę z Grupy Alibaba - Kola.com.
Primavera Parfum świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. Wieloletnie doświadczenie w branży, zaawansowane technicznie rozwiązania oraz nowoczesny magazyn pozwalają wychodzić naprzeciw oczekiwaniom wszystkich klientów, aby skrócić czas realizacji zamówienia nawet do 12 godzin.