W pierwszym kwartale 2021 roku siec Dino uruchomiła 59 nowych sklepów. To znacznie więcej niż w analogicznym kwartale rok temu, kiedy otwarto 16 placówek.
Dzięki szybkiej ekspansji polska sieć ma już 1532 markety, czyli o mniej więcej dwa razy tyle co niemiecki Lidl, który ma w Polsce ok. 760 placówek. Pod względem liczby sklepów Dino wciąż pozostaje wyraźnie w tyle za Biedronką, która ma 3031 placówek.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy (od marca 2020 do końca marca 2021 roku) sieć Dino urosła o 298 sklepów.
Po pierwszym kwartale powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 597,1 tys. m. kw. wobec 478 tys. m kw. rok temu. Średniej powierzchni sprzedaży wynosi ok. 400 m. kw.
W 2017 roku Dino zadebiutowało na warszawskiej giełdzie. Głównym akcjonariuszem spółki jest Tomasz Biernacki, który posiada 51 proc. udziałów. W ciągu ostatnich trzech lat kurs akcji wzrósł o ponad 190 proc. do 262 zł.