"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za maj 2019 wyniosły około 353 mln zł (w tym 5,9 mln zł - eobuwie.pl S.A., 43,3 mln zł Karl Vögele AG i 6,7 mln zł Gino Rossi)
i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 5%, narastająco za okres styczeń-maj wyniosły około 1 442 mln zł (w tym 26,3 mln zł - eobuwie.pl S.A., 189,4 mln zł Karl Vögele AG i 20,2 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 24% w stosunku do roku 2018" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za maj 2019 wyniosły 110 mln zł (w tym 1,5 mln zł Karl Vögele AG, 4,5 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 1 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 55%, narastająco za okres styczeń-maj wyniosły 534 mln zł (w tym 10,9 mln zł Karl Vögele AG, 14,9 mln zł DeeZee Sp. z o.o. i 3,6 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 62% w stosunku do roku 2018, podano również.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 31.05.2019 r. wyniosła 698 tys. m2 (w tym 80,9 tys. m2 Karl Vögele AG i 8 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 36% r/r.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.